شنیدن برخی اخبار، آن هم در مورد نزدیکان و دوستان همیشه تلخ و دردناک است.

حادثه‌ای که علی انصاریان را شوکه کرد + اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحات فضای مجازی حالا دیگر عرصه‌ای آشنا در تبادل احساسات، افکار و صحبت‌های خودمانی شده است. پست‌ها، تصاویر و پیام‌هایی که با اشتراک در میان هزاران کاربر، گویی راهی سریع‌ در ارتباط ساخته است.

چهره‌های سیاسی، ورزشی و هنری کشور هم بالطبع، صفحه‌ای از این دنیای مجازی را به نام خود ثبت کرده‌اند. اشتراک برخی از لحظه‌ها و اتفاقات زندگی خصوصی این چهره‌ها  همیشه برای هواداران  و علاقمدان به آنها موضوعی جالب و قابل توجه بوده است.

به سراغ صفحه اینستاگرام علی انصاریان  بازیکن بازنشسته تیم پرسپولیس رفتیم، آخرین پست اشتراکی وی، خبر از اتفاقی تلخ داشت؛ فوت ناگهانی یک دوست که باورش برای انصاریان سخت بود.

 علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت " سلام. بعضى از خبرهارو باور نميكنى، دوست دارى دروغ باشه و شوخى. 1 روز قبل حرف بزنى با رفيقت و منتظرى بياد و ببينيش فرداش خبر فوت شدنشو بهت ميدن. تف به اين دنياى بى ارزش و بى محبت و بى رحم. روحت شاد رفيق مهربون و خوش قلبم مهرگان اسدى یا على 33، 24 ، سلام به بابام برسون رفيق جان "

 

 

حادثه‌ای که علی انصاریان را شوکه کرد + اینستاگرام

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار