شهردار منطقه 3 شیراز از افتتاح از 140 طرح عمرانی در شیراز خبر داد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم خداشناس شهردار منطقه 3 شیراز با اشاره به اینکه 140 طرح عمرانی در منطقه 3 شیراز در حال احداث و بهره‌برداری است، گفت: باغ خانواده سرداران با تملک 25 میلیارد تومان و 2 هزار هکتار وسعت، پارک هفت‌تنان در زمینی به مساحت 7 هکتار و نیز آسفالت و بهسازی معابر از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.

خداشناس افزود: احیاء چشمه رکنی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های در دست احداث این منطقه در زمینی به وسعت 100 هکتار است که شامل 5 هکتار جنگل‌کاری و دارای موزه جامعه‌شناسی، رستوران و مکان استراحت گردشگران است، فرهنگسرای شهید رکنی نیز در زمینی به مساحت هزار و 300 مترمربع و 4 هزار مترمربع مساحت از دیگر طرح های در دست اجرا است.

وی ادامه داد: زیرگذر پل علی‌بن حمزه (ع)، احداث پل شیشه‌ای بر روی رودخانه خشک، پیاده راه چهارراه حافظیه تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) به‌طول 4 کیلومتر و نیز شناسایی محورهای گردشگری و ارائه طرح‌های جدید با مشارکت دانشگاه شیراز از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه 3 شیراز است.

خداشناس از هیأت‌امنایی شدن آرامگاه حافظ و سعدی با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس خبر داد و بیان کرد: اگر این طرح اجرایی شود درآمد حاصله از این دو مکان گردشگری و فرهنگی صرف رونق و توسعه مکان‌های فرهنگی می‌شود.

شهردار منطقه 3 شیراز تصریح کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در راستای گسترش فضای سبز در این منطقه تا اواخر امسال و یا سال آینده این رقم به 26 و 27 مترمربع می‌رسد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.