رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: قرآن و مفاهیم آن امروزه به طور ویژه در خانواده کارکنان دستگاه قضایی جای خود را پیدا نموده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام محمود محمدی درمراسم انس با قرآن که با حضور کارکنان قضایی و اداری دادگستری،بیان داشت: آشنایی بیشتر کارکنان قضائی و اداری با مفاهیم قرآن باعث ارتقاء کارایی دستگاه قضایی و افزایش انگیزه دینی در خدمت رسانی به مردم می گردد .
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت فعالیتهای قرآنی خصوصاً قرائت قرآن در این ماه بیان داشت: رمضان ماهی است که خداوند کارهای نیک را در آن چندین برابر محاسبه کرده و بدی ها را محو می سازد.
وی افزود: ثواب قرائت یک آیه از قرآن در ماه مبارک رمضان مساوی است با ختم قرآن در غیر ماه مبارک و در روایات اسلامی برای تلاوت قرآن کریم فضایل و آثار دنیوی و اخروی فراوانی بیان شده است.
 محمدی با اشاره به طرح جامع قرآنی دستگاه قضائی،گفت: قطعاً هدف مسئولین ارشد فرهنگی از طرح جامعه قرآنی تقویت سلامت قضایی و اداری دستگاه قضایی می باشد .
رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان داشت: آشنایی بیشتر کارکنان قضائی و اداری با مفاهیم قرآن باعث ارتقاء کارایی دستگاه قضایی و افزایش انگیزه دینی در خدمت رسانی به مردم می گردد .
وی با ابراز خوشنودی از همت مسئولین قضایی در ترویج فرهنگ قرانی،تصریح کرد: قرآن امروزه به طور ویژه در خانواده کارکنان دستگاه قضایی جای خود را پیدا نموده است
رئیس حوزه قضایی شهرستان زرند ابراز داشت:رویکرد جدید دستگاه قضائی در ارتقا فعالیت های قرآنی و محافل انس با قرآن با محوریت معاونت فرهنگی بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه این حرکت جدید تلاش مضاعفی را در روسای حوزه ها در زمینه ارتقاء فعالیتهای قرآنی ایجاد نموده است،تصریح کرد:در شهرستان زرند از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون برنامه تفسیر و تجوید قرآن توسط احدی از علماء ، روحانیون برگزار و با استقبال کارکنان رو به روبرو گردیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار