مدیر مطبوعاتی کلینتون: تیم اوباما بهترین تصمیم را درباره حمله هکری روسیه اتخاذ کرد

«جنیفر پالمیری» از عملکرد تیم «باراک اوباما» به دلیل هشدار درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولتیکو؛ «جنیفر پالمیری»، مدیر مطبوعاتی هیلاری کلینتون، در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت تصمیم اخذ شده از سوی تیم «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مورد اعلام عمومی نتایج تحقیقات هک شدن ایمیل کمپین انتخاباتی کلینتون از سوی روسیه، بهترین تصمیم ممکن بود.

تیم اوباما تصمیم گرفت علاوه بر انتشار عمومی نتایج تحقیقات در این خصوص، درباره تلاش مقامات روسیه برای «دخالت» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز هشدار دهد.

سخنان پالمیری به گزارش اخیر روزنامه واشنگتن پست اشاره دارد که اعلام کرده بود رئیس جمهور پیشین آمریکا و کابینه وی تلاش شدیدی بکار بستند تا برخی اطلاعات و اسناد حساس امنیتی و اطلاعاتی را به شکل عمومی منتشر کنند تا رسانه‌ها را از واقعیت‌های پشت پرده مطلع کند و خود را از متهم شدن به تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات 2016، تبرئه کنند.

پالمیری که زمانی به عنوان مدیر مطبوعاتی کاخ سفید نیز خدمت کرده بود، در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید، مسئولیت اوباما در کاخ سفید بسیار حساس بوده و این موضوع موقعیت دشواری را بوجود می‌آورد. آنها بهترین تصمیم را اتخاذ کردند.

پالمیری معتقد است زمان انتشار عمومی اطلاعات از سوی تیم اوباما کاملا مناسب بود و کاخ سفید در آن زمان مطابق با منافع کشور تصمیم‌گیری کرد.

 هیلاری کلینتون همواره روسیه را به دلیل هک اطلاعات جان پودستا، رئیس کمپین انتخاباتی خود، عامل شکست انتخاباتی‌اش معرفی می‌کند. وی هیچ‌گاه در مورد زمان انتشار عاملان این هک اطلاعاتی، به طور مستقیم از اوباما انتقاد نکرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار