خوزستانی ها مانع عقد قرارداد خرید جدید پرسپولیس

باشگاه فولادخوزستان شکایت خود را بابت عقد قرارداد عباسیان با پرسپولیس را در سازمان لیگ برتر فوتبال مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین عباسیان مدافع تیم ملی جوانان روز گذشته با عقد قرارداد 3 ساله به سرخپوشان پایتخت پیوست  وحتی این بازیکن در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و دیداری با برانکو و بازیکنان داشت اما مسئولان حقوقی باشگاه فولاد خوزستان مدعی هستند که عباسیان با این تیم اهوازی قرار داد یک ساله دارد و این موضوع را به اطلاع سازمان لیگ برتر فوتبال رساندیم. 

البته باشگاه پرسپولیس هنوز عقد قرارداد عباسیان را رسانه ای نکرده است تا وضعیت این بازیکن با تیم فولاد خوزستان مشخص شود. 

عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی مدعی شده است عباسیان بازیکن آماتور است و وی به عنوان بازیکن آماتور می تواند قراردادش با تیم سابق را فسخ و به تیم دیگری بپیوندد. براین اساس اعتراض  باشگاه فولاد خوزستان وارد نیست و این باشگاه نمی تواند ادعایی نسبت به این بازیکن داشته باشد. 

ابراهیمی بیان کرد: بازیکن آماتور تابع محض این آئین نامه نبوده  است و حداکثر قرارداد وی یک فصل ورزشی یا یک دوره مسابقاتی است. همچنین بازیکن آماتور علی رغم داشتن قرارداد در صورتی که هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه دریافت نکند در آن صورت می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و صرف داشتن قرارداد با یک تیم نشان از تعلق داشتن به تیم مذکور را نمی دهد. بازیکن آماتور که فسخ قرارداد می کند باید در هیئت برگزاری مسابقات حاضر شود و فرم فسخ قرارداد را یک طرفه امضا و به سازمان لیگ ارائه بدهد. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما هنوز با عباسیان قرارداد نبستیم و منتظر تعیین وضعیت این بازیکن با فولاد خوزستان هستیم تا بعد از آن اقدامات لازم انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار