در سه ماه نخست امسال حوادث رانندگی در جاده های استان 56 قربانی گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در بهار سال گذشته شمار قربانیان حوادث جاده ای در استان 55 نفر گزارش شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث منجر به فوت در مسیر بجنورد به جنگل گلستان گزارش شده است افزود: وقوع حوادث رانندگی در بهار امسال در مسیر چمن بید به مینودشت 11 فوتی و 21 مجروح برجای گذاشته است و در مسیر آشخانه به چمن بید نیز چهار فوتی و 24 مصدوم در حوادث رانندگی به ثبت رسیده است.

سرهنگ حسین زاده گفت: در این مدت در حوادث رانندگی که در مسیر اسفراین- جاجرم گزارش شده هشت نفر جان خود را از دست داده و 15 نفر مجروح شده اند و حوادث جاده ای در مسیر بجنورد- اسفراین نیز 6 فوتی و 21 نفر مصدوم برجای گذاشته است.

وی گفت: چهار نفر از فوتی های حوادث جاده ای استان در تصادفات محور بجنورد-شیروان و سه نفر در مسیر بجنورد-آشخانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تصادفات جاده ای در بهار امسال اظهارکرد: در بهار امسال وقوع 546 فقره تصادف در جاده های استان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: واژگونی، علت وقوع 227 فقره از تصادفات، معادل 42 درصد از این حادثه ها را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: علت وقوع 10درصد از تصادفات جاده ای استان معادل 56 فقره برخورد رخ به رخ و علت 11 درصد از آنان معادل 56 فقره برخورد جلو به عقب گزارش شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.