مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه بیشترین عفو و کاهش مجازات را در طرح حبل المتین به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛منصور بیگلری مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه  مجرم یک فرد آسیب دیده است و انگیزه انجام جرم بیشتر یک انگیزه مالی است لذا باید جهت بهبود وضع اقتصادی آنها تلاش کنیم تا مرتکب جرائم نشوند افزود:

 رسیدگی به مشکلات زندانیان و رفع نیازهای خانواده های بی بضاعت آنها یک تکلیف است که در این زمینه مراکز مشاوره ای را بر ما کردیم تا با ۱۵ نیروی روانشناس زبده مهارت‌های اساسی زندگی به آنها آموزش داده شود.

بیگلری از همکاری ۲۲ روحانی همکار در امر زندان ها خبر داد و یادآور شد: این روحانیون با آموزش مسائل دینی و مذهبی و بیان احکام تاثیر مضاعفی در اعتقادات مجرمین ایجاد می کنند.

وی در ادامه به اجرای طرح حبل المتین در زندانها اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش ۱۰ مربی قرآن ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از زندانیان در کلاسهای روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن شرکت کردند و ما نیز توانستیم این کار را توسعه داده و در این کلاسها قلم قرآنی و هوشی در اختیار آنها قرار دادیم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.