مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم شرایط مالی مسئولان نفت خوب باشد تا حق ما را بدهند.

خرمگاه : امیدوارم مسئولان نفت حق ما را بدهندمحمد خرمگاه مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران و مربی فعلی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، در خصوص طلبش عنوان کرد:  امیدوارم  مسئولان باشگاه نفت شرایط ایده آلی پیدا کنند و حق ما را بدهند

وی در خصوص احتمال پیوستن رامین رضائیان به استقلال گفت: قرار شده تا اعضای کادر فنی در زمینه نقل و انتقالات صحبتی مطرح نکنند و خود سرمربی در این مورد اظهار نظر کند. 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص ورود پژمان منتظری به استقلال بیان داشت :ورود پژمان منتظری را به استقلال تبریک می گویم و امیدوارم  بتوانیم با این بازیکن یک سال رویایی داشته باشیم . 

خرمگاه درخصوص اردوی استقلالی ها عنوان کرد: هنوز هیچ چیزی قطعی نیست اما قرار است برای برپایی یک اردوی 12 روزه احتمالا راهی ارمنستان شویم تا به امید خدا یک اردوی خوب داشته باشیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان و در مورد بمب نقل و انتقالات استقلال بیان داشت: همان طور که گفتم در این رابطه نباید صحبتی کنم و اگر سوالی وجود دارد می توانید از پندار توفیقی و یا منصوریان بپرسید. 

انتهای پیام / 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار