دعوای شدید دو آمریکایی داخل هواپیما +فیلم

دو مرد آمریکایی در پرواز یکی از خطوط هوایی این کشور به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت یکی از آنها توسط پلیس بازداشت شد.

دعوای شدید دو آمریکایی داخل هواپیما +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از خطوط هوایی آمریکا به مقصد اوکلند، دو مسافر مرد به‌شدت با یکدیگر درگیر شدند. تصاویری که یکی دیگر از مسافران با گوشی خود ضبط کرده شدت این درگیری را نشان می‌دهد. در این درگیری که دقایقی ادامه داشت یکی از دو نفر با ضربات متعدد مشت به دیگری حمله‌ور شد و طبق کفته پلیس باعث مصدومیت او از ناحیه چشم، بینی و شکستگی دندان شد.

دعوا در نهایت با وساطت خدمه پرواز و ورود نیروهای پلیس خاتمه یافت و فرد مهاجم بازداشت شد اما هنوز علت شروع درگیری مشخص نشده است. این چندمین بار طی هفته‌های گذشته است که در خطوط هوایی آمریکا مسائل این چنینی پیش می‌آید.

چندی پیش اخراج یکی از مسافران هواپیما به شیوه‌ای غیرانسانی در خطوط هوایی یونایتد ایرلاین سوژه رسانه‌ها شد. چند روز پس از آن نیز درگیری دو مسافر در هواپیما در حالی که یکی از آنها مشروبات الکلی مصرف کرده بود باعث ایجاد ترس و اضطراب سایر مسافران از جمله زنان و کودکان شد.

در ویدئوی زیر لحظات درگیری دو مسافر را مشاهده می‌کنید.

 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
اونوقت یه عده به اینا میگن متمدن و به ایرانیها میگن بدبخت !!!!