واحدهای تولیدی غیرفعال در گیلان فعال می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در نشست کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان در رشت گفت: بازگشت به کار واحدهای تولیدی غیرفعال و رونق اشتغال و تولید واحدهای نیمه فعال و فعال باید از نتایج پرداخت تسهیلات باشد.

محمدعلی نجفی افزود: با تلاش هایی که در سال گذشته در این کارگروه انجام گرفت جایگاه گیلان در این حوزه براساس تعداد طرح‌ها و مبالغ پرداختی از طریق تسهیلات در رتبه‌ سوم کشوری قرار گرفت.

وی به ابلاغ بسته‌ ارتقاء توان تولید ملی و دستورالعمل کارگروه رونق تولید سال 96 اشاره کرد و افزود: در سال 95 افزون بر 115 درصد از سهمیه‌ی تعیین شده از تسهیلات رونق تولید در استان گیلان جذب شد که سهم بخش صنعت 390 میلیارد تومان و بخش کشاورزی 151 میلیارد تومان است.

استاندار گیلان اظهار داشت: انتظار ما این است در سال 96 نیز با رویکردی که در 2 سال گذشته در رونق بخش صنعت و کشاورزی شکل گرفت با همان کیفیت، حساسیت و مساعدت سیستم بانکی اقدامات رو به پیشرفت را تداوم ببخشیم و رتبه‌ گیلان را ارتقاء دهیم.

نجفی یکی از فلسفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی را رفع موانع تولید اعلام و تصریح کرد: رویکرد اصلی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی رونق اشتغال و تولید است که این نگاه امسال باید تقویت شود.

 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.