سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: قراردادی نداشتم که بخواهم استعفا بدهم، نزدیک به ۲ سال بود که مسئولان فدراسیون امروز و فردا می‌کردند که می‌خواهند قراردادم را دائمی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه سجاد انوشیروانی نسبت به تصمیمی که شورای عالی فنی در مورد کیانوش رستمی گرفته بود، اعتراض کرد،  از سمت خود در تیم ملی وزنه‌برداری ایران کناره‌گیری کرد.

برهمین اساس این مربی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره دلایل استعفایش از سرمربی گیری تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهار داشت: قراردادی نداشتم که بخواهم استعفا بدهم. نزدیک به ۲ سال بود که مسئولان فدراسیون امروز و فردا می‌کردند که می‌خواهند قراردادم را دائمی کنند، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. اکنون به خاطر اینکه حرمت جایگاه و کسوت مربیگری حفظ شود، از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری کنار می‌روم.

وی ادامه داد: برای اینکه ورزش کشور بیشتر از این آسیب نبیند کنار می‌روم و امیدوارم وزنه برداری کشورمان بتواند در مسابقات پیش رو به بهترین نتایج ممکن دست یابد.

انوشیروانی در مورد اینکه گفته می‌شود، اصلی‌ترین موضوع استعفای وی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری اختلاف سلیقه با کیانوش رستمی بوده است، گفـت: آرزوی موفقیت برای کیانوش رستمی را دارم به هر حال او قهرمان المپیک است و همچنین برای تمامی وزنه برداران دیگر کشورمان اعم از بهداد سلیمی، سهراب مرادی و دیگران آرزوی موفقیت می‌کنم و باز هم می‌گویم امیدوارم همچنان در میدان بین المللی درخشان ظاهر شوند.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه عنوان کرد:پس از استعفای من تمامی دستیارانم هم به طور دسته جمعی از کادر فنی تیم ملی کناره گیری کردند. تنها دلیل استعفایم این بود که ورزش کشورمان بیشتر از این لطمه نبیند چرا که هدف من این بود که تیم ملی در مسیر درست قرار گیرد و امیدوارم ورزش ایران بیشتر از این از چنین مواردی متضرر نشود.

سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری در مورد اختلافش با کیانوش رستمی گفت: شایعه مشکلم با رستمی صحت ندارد و تنها به دلیل اختلاف سلیقه با مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتم از سمتم کناره گیری کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که تا به امروز خدمتکار خوبی برای وزنه‌برداری بوده‌ام. دغدغه من رشد و پیشرفت وزنه‌برداری است و حتی قدم کوچکی در این مسیر برداشته باشیم خوشحال هستم.

انوشیروانی درمورد عملکردش در تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهار داشت:خوشبختانه با اینکه امکانات محدودی در اختیارمان بود، اما توانستم در طول این مدت تجربیات خوبی را کسب کنم و امیدوارم نتایجی که با تیم ملی وزنه برداری در میدان های بین المللی کسب کردم رضایت بخش باشد و تلاشم  بر این بود تا در هر مسابقه‌ای که به میدان می‌رویم از اقتدار وزنه برداری کشورمان به نحو شایسته‌ای دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در پایان درباره اینکه استعفایش مورد قبول مرادی قبول گرفته است یا خیر، تصریح کرد: بله، صبح با مرادی صحبت کردم و او با استعفایم موافقت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۲۱ ۰۵ تير ۱۳۹۶
دستش درد نکنه /پایش هم درد نکنه//هر کی استعفایت را قبول کرده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۶
اگه میخواهی بری//یرو به سلامت دیگه اینقدر حاشیه درست نکن
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۶:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ممنون که رفتی ... الان دیگه وقت خوبیه وزنه برداری از زیر فشار بیرون بیاد
آخرین اخبار