شهرکرد؛

استانداردسازی ۸۳ درصد از جایگاه‌های CNG

۸۳ درصد از جایگاه‌های CNG در استان چهارمحال و بختیاری استانداردسازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجتبی سرداری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از استانداردسازی بیش از ۸۳ درصد از جایگاه‌های CNG استان خبر داد و گفت: استاندارد سازی سایر جایگاه‌ها نیز در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته حدود ۸۸ میلیون و ۱۳۴ هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده CNG در سطح استان عرضه شد که به ازای این مقدار مصرف CNG حدود ۸۸ میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

سرداری افزود: در سال ۹۵ گاز طبیعی فشرده CNG حدود ۲۷ درصد سبد سوخت استان را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در دو ماهه نخست سال جاری نیز ۱۵ میلیون و ۲۵۱ هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده در چهارمحال و بختیاری عرضه شده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل ۵ درصد رشد دارد.

سرداری همچنین از عملیات عمرانی و نصب کامل تجهیزات جایگاه سوخت دشتک شهرستان اردل خبر داد و گفت: جایگاه CNG جونقان شهرستان فارسان نیز با دریافت تأییدیه‌های لازم در دست احداث می‌باشد.
 
استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون دارای ۶۷ نقطه عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی اعم از جایگاه و فروشندگی سکودار شامل ۱۷ باب جایگاه دو منظوره عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی (CNG)، ۳۰ باب تک منظوره عرضه کننده فرآورده نفتی و ۲۰ باب تک منظوره سی ان جی ‌است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار