خبر‌های پلیس فارس در روز یکشنبه چهارم تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر مشاهده سارق در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، مأموران کلانتری به محل اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در این زمان فرد شاکی به مأموران مراجعه و اظهار کرد: برای مدتی از منزل خارج و در مراجعه متوجه سرقت از منزل خود شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: با اقدامات اطلاعاتی و انجام گشت‌های نامحسوس در نهایت یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه به منظور رسیدگی و بررسی بیشتر، پرونده به همراه متهم به پلیس آگاهی انتقال داده شد، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت بوده که پیرامون جرائم ارتکابی از وی تحقیقات جامعی به عمل آمد و به ۴۰ فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی اقرار کرد.

سردار گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر و کشف ۲۰ رأس احشام مسروقه از مخفیگاه این فرد، گفت: صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد ۲۹ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

دستگیری ۲۱ سارق در گراش
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش از دستگیری ۲۱ سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت و بازتاب منفی در فضای مجازی، به منظو افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند ۲۱ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.
بابایی با بیان اینکه در بازجویی فنی و تخصصی از این سارقان، به ۱۱ فقره سرقت در سطح شهرستان گراش اعتراف کردند، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، سارقان به مراجع قضایی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.