یک شرکت دارویی 2 دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی را برای بیماران ام.اس به بخش مغز و اعصاب بیمارستان گلستان اهواز اهدا نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر نسترن مجدی‌نسب، رئیس انجمن ام.اس استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: استفاده از داروهای جدید و ویژه‌ای همچون ریتوکسی‌مَب و فینگولید ( Rituximab & Fingolimod ) که اخیرا برای بیماران اِم.اس ( Multiple Sclerosis ) ساخته و عرضه می‌شود به گونه‌ای است که لازم است بیمار تا ۶ ساعت پس از دریافت این داروها، تحت مراقبت باشد و علائم حیاتی وی به صورت مستمر از طریق مانیتورینگ بررسی و ارزیابی شود.

 

وی اذعان کرد: از آنجا که تعداد بیمارانی که کاندید دریافت اینگونه داروها هستند، روز به روز در حال افزایش است، تهیه دستگاه‌های مانیتورینگ بیش تر در سرویس مغز و اعصاب بیمارستان گلستان اهواز احساس شد که خوشبختانه با رایزنی با مدیریت یکی از شرکت‌های دارویی، زمینه همکاری ایجاد و در امری خیرخواهانه و خداپسندانه فراهم آمد و 2 دستگاه مانیتورینگ پیشرفته برای بیماران ام.اس در بیمارستان گلستان اهواز، اهدا شد.

 

دکتر مجدی‌نسب گفت: نحوه کار این مانیتورها به گونه‌ای است که اگر خدای ناکرده در طول دریافت داروها، برای بیمار عارضه‌ای همچون عوارض قلبی ایجاد شود، بلافاصله پزشک و کادر درمان آگاه شوند.

 

متخصص مغز و اعصاب بیمارستان گلستان اهواز خاطرنشان کرد: اگر چه محدودیت‌ها برای بیماران خاص به ویژه بیماران ام.اس فراوان است اما با توجه به غنای فرهنگی موجود در جامعه، خوشبختانه هنوز روحیه و منش خیرخواهی نزد افراد توانمند زنده است و ما در تلاشیم از وجود ارزشمند خیرین عزیز به عنوان یک پتانسیل و معنوی، جهت رفع مشکلات بیماران نیازمند، بهره ببریم.

 

رئیس انجمن ام.اس استان خوزستان اظهار داشت: بیمارستان گلستان اهواز با جمعیت پرشمار مراجعان، که عموما از اقشار کم درآمد جامعه هستند، نیازمند مشارکت خیرین محترم است و از همکاری این عزیزان استقبال می‌کند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.