اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس بعد از معرفی از سوی وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت ورزش و جوانان به زودی هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را معرفی می کند تا اعضای جدید در ابتدا مدیرعامل تیم را مشخص کنند و بعد از آن به بررسی برنامه همکاری 5 ساله با برانکو بپردازند. 

گفته می شود وزارت ورزش و جوانان قصد دارد 5 نفر را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب کند که حضور طاهری و کاشانی در هیئت مدیره جدید قطعی به نظر می رسد اما گرشاسبی و گل زاده از پرسپولیس می روندو احتمال حضور بیژن ذوالفقار نسب، پروین و منتقمی در هیئت مدیره سرخپوشان پایتخت وجود دارد. 

البته یک عضو اقتصادی و به احتمال زیاد یک عضو حقوقی هم به جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس می پیوندند. 

به هر حال علی اکبر طاهری به مدت 25 سال است که به عنوان سرپرست در پرسپولیس فعالیت می کند و بعد از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باید وضعیتش در این تیم مشخص شود. 

همچنین با توجه به اینکه برانکو توانسته بعد از 9 سال پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند و این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند، براین اساس مسئولان پرسپولیس قصد همکاری 5 ساله با این مربی دارند تا تیمشان روند رو به رشد خود را ادامه بدهد. 

گفته می شود پرسپولیسی ها منتظر هستند تا اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شوند تا به بررسی برنامه همکاری با برانکو بپردازند. همچنین بعد از تصویب برنامه همکاری 5 ساله با پرسپولیس احتمال تمدید قرارداد 2 ساله با برانکو وجود دارد. البته تمدید قرارداد برانکو بستگی به فراهم کردن شرایط  مورد نظر سرمربی کروات پرسپولیس دارد. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: برانکو مربی بزرگی است و ما قصد همکاری چندین ساله با این مربی داریم. براین اساس اعضای هیئت مدیره تصمیم دارند که برنامه همکاری 5 ساله با برانکو را بررسی کنند اما با توجه به اینکه قرار است تغییراتی در هیئت مدیره ایجاد شود بررسی برنامه به بعد از انتخاب اعضای جدید موکول شد. 

وی درباره اینکه در هیئت مدیره جدید حضور دارد یا نه! بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما در صورت ماندگاری در هیئت مدیره پرسپولیس  تمام تلاش خود را برای رشد و تعالی این باشگاه انجام می دهم و در غیر این صورت برای اعضا جدید آرزوی موفقیت در سمت جدیدشان را می کنم. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: طاهری مدیر کاربلدی است و تاکنون مشکلات پرسپولیس را برطرف کرده است. امیدوارم طاهری همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد و شاهد ثبات مدیریت در پرسپولیس باشیم. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار