عضو شورای شهری که نیامده، حاشیه ساز شد

انکار مصاحبه عضو شورای شهر پنجم با باشگاه خبرنگاران جوان در توئیت اولیه و ادعای اصلاح مصاحبه با وی در توئیت دوم نشان از اظهارات متناقض این عضو شورای شهر دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرو انتشار خبری در روز چهارشبنه(31 خرداد ماه) حواشی انتخاب شهردار تهران در رسانه ها، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به منظور پیگیری صحت این خبر و دریافت اخبار تکمیلی، مصاحبه ای با خانم زهرا نژاد بهرام یکی از اعضای جدید شورای پنجم شهر تهران تهیه و این مصاحبه بنا بر رعایت اخلاق حرفه ای و اصول خبرنگاری در تاریخ یکم تیر ماه در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد.

 اما خانم نژاد بهرام بعد از انتشار خبر، در صفحه شخصی خود در توئیتر پیامی را منتشر و اصل مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان را تکذیب کرد.

 

عضو شورای شهری که نیامده، حاشیه ساز شد

 

 خبرنگار ما در تماس تلفنی با خانم نژادبهرام خواستار اصلاح این توئیت شد که عضو شورای شهر تهران با انتشار توئیتی متناقض با توئیت قبلی در صفحه شخصی خود گفت که باشگاه خبرنگاران گفتگویی که در تاریخ یکم تیر ماه با من انجام داده است را اصلاح کرد ( این درحالی است که عضو شورای شهر پنجم در توئیت اولیه منکر مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان شده بود) در اینجا دو سوال پیش می آید که اگر شما مصاحبه ای انجام نداده اید از اصلاح کدام خبر در توئیت دوم خود صحبت می کنید؟ و اگر مصاحبه ای داشته اید چرا منکر آن می شوید؟

 

عضو شورای شهری که نیامده، حاشیه ساز شد

 

( فایل صوتی مصاحبه در باشگاه خبرنگاران جوان موجود است.)

همانگونه که رعایت اخلاق و امانت داری لازمه کار خبرنگاری محسوب می شود، امیدواریم مسئولان هم به آن معتقد و به گفته ها و اظهارات خود پایبند، باشند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار