سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حسین خطیبی جزء گزینه های مربیگری ما به شمار نمی آید و انتخاب وی به عنوان دستیار گل محمدی صحت ندارد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب حسین خطیبی به عنوان دستیار اول گل محمدی اظهار کرد: حسین خطیبی یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است اما حضور این مربی در تراکتورسازی صحت ندارد. همچنین گل محمدی هنوز گزینه مدنظرش برای تکمیل کادر فنی به باشگاه نداده است. 

وی درباره حضور میلوئز دستیار تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی بیان کرد: موضوع انتخاب این مربی خارجی هم گمانه زنی رسانه ها است و مذاکره ای با این مربی انجام نشده است.ما به محض نهایی شدن با گزینه مربیگری در سایت باشگاه اعلام می کنیم. 

محمودی درباره پیوستن خالد شفیعی به تیم اف سی سئول کره جنوبی تصریح کرد: شرایط لازم را فراهم کردیم تا خالد شفیعی قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی تمدید کند اما بعد متوجه شدیم که وی به کره جنوبی رفته تا با تیم کره ای قرارداد ببندد. به هر حال شاید تیم کره ای پیشنهاد مالی خوبی به شفیعی داده که وی حضور در لیگ کره را به تراکتورسازی ترجیح داده است. 

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری تصریح کرد: جواب استعلام از فیفا در مورد عشوری هنوز نیامده است اما قرارداد این بازیکن را دو سال دیگر تمدید کردیم تا در صورت تایید فیفا بتوانیم از این بازیکن در لیگ هفدهم استفاده کنیم. اگر فیفا اجازه استفاده از عشوری در لیگ هفدهم نداد در آن صورت درباره این بازیکن تصمیم می گیریم. 

وی در پایان درباره برپایی اردو در ترکیه خاطر نشان کرد: در حال حاضر شورای تامین هنوز اجازه برگزاری اردو در ترکیه به تیم ما نداده است، براین اساس برگزاری اردو در ترکیه منتفی است و اردویی در داخل کشور برپا می کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار