یاسوج؛

حضور 5 هزار مسافرو گردشگر تعطیلات عید فطر در آبشار یاسوج

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: ظرفیت برخی مکان های تفریحی این شهرستان به ویژه در شهر یاسوج در نخستین روز تعطیلات عید فطر سال جاری تکمیل شده و این مکان ها هم اینک مملو از گردشگران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  محمد حسین زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد اظهار داشت: این مکان ها شامل آبشار یاسوج و مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ گنجه ای و تنگ تامرادی است.

وی افزود: تعداد مسافران ورودی و اسکان یافته در آبشار یاسوج حدود پنج هزار نفر و در مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ تامرادی و تنگ گنجه ای نیز به ترتیب سه هزار، 2 هزار و یک هزار و 500 نفر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بیان کرد: پارک های ساحلی، مهرورزی، ولایت، غدیر و چشمه نباتی شهر یاسوج نیز هم اینک شلوغ و مملو از گردشگران است.

حسین زاده عنوان کرد: افرادی از 30 دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال جاری در مکان های گردشگری این شهرستان به طور مستمر حضور داشته و بر عملکرد آنها نظارت می کنند تا به نحو مطلوبی به مسافران خدمت رسانی شود.

وی ابراز داشت: هیچگونه مشکلی در زمینه خدمات رسانی به مسافران تعطیلات عید فطر سال جاری در شهرستان بویراحمد و تأمین مایحتاج آنها از جمله مواد غذایی وجود ندارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت : در مبادی ورودی و خروجی مناطق مختلف شهرستان بویراحمد از جمله شهر یاسوج «یخ» به میزان کافی وجود داشته و به مسافران عرضه می شود و نانوایی های این شهرستان نیز در حال فعالیت هستند.

حسین زاده اظهار داشت: درب حرم امامزادگان شهر یاسوج و حومه آن از جمله امامزاده عبدالله (ع)، شاه قاسم (ع)، شاه حسن (ع) و شاه مختار (ع) برای زیارت، اسکان و استراحت گردشگران شهرستان بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال جاری باز است.

شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.

این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج افزون بر 270 هزار نفر جمعیت دارد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی است که از این تعداد 750 مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.