اخوت از برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه هایی که به تیم امید بازیکن نمی دهند خبر داد.

حسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برگزاری نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: قرار است بازیکنان دعوت شده به اردو ساعت 14 امروز(سه شنبه) خود را در هتل مرکز ملی فوتبال ایران به کادر فنی معرفی کنند و ساعت 18 هم نخستین تمرین این تیم برگزار می شود.

وی درباره احتمال غیبت تعداد زیادی از بازیکنان در اردو گفت: تاکنون تنها میلاد سرلک(بازیکن تیم سپاهان) برای غیبت در اردو با من هماهنگ کرده است. وی به دلیل آسیب دیدگی مرحله اول اردوی تیم امید پیش از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا را از دست می دهد. البته پیش بینی می کنم تعداد بیش تری از بازیکنان دعوت شده در اردو شرکت نکنند چراکه متاسفانه بسیاری از مربیان ما به تیم های پایه نگاه ملی ندارند و بیشتر به منافع تیم های خود فکر می کنند. این وضعیت در سال های گذشته هم وجود داشته است و بسیاری از بازیکنان به دلیل مخالفت سرمربیان تیم های باشگاهی، زمان زیادی از اردوهای تیم امید را از دست داده اند.

اخوت ادامه داد: با توجه به شناخت امیرحسین پیروانی از بازیکنان رده سنی امید، برای بازیکنانی که در اردو شرکت نکنند، جایگزین های مناسبی داریم. با این حال امیدوارم تمام بازیکنان در این مرحله از اردوی تیم ما حاضر شوند تا با آمادگی کامل عازم رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا شویم.

وی درمورد برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار نمی دهند، بیان کرد: در این مورد کادرفنی و همچنین من به عنوان سرپرست تیم امید نظر خاصی نداریم. گزارش تمرینات و بازیکنان غایب را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می دهیم و مسئولان فدراسیون در مورد باشگاه هایی که بدون هماهنگی از در اختیار گذاشتن بازیکنان خود به تیم امید خوددداری می کنند، تصمیم می گیرند. به هر حال اطمینان دارم این مشکلات در اردوی بعدی تیم ما رفع می شود.

اخوت درباره بازی های دوستانه تیم امید گفت: برای برگزاری بازی دوستانه با تیم امید سوریه به مسئولان این تیم درخواستی را ارائه کردیم اما از آنجایی که سوری ها نتوانستند خود را با تاریخ پیشنهادی هماهنگ کنند، این امر منتفی شد. البته به احتمال فراوان با توجه به درخواست کادرفنی و همچنین هماهنگی های فدراسیون فوتبال، پیش از اعزام به قرقیزستان یک تا 2 بازی دوستانه را مقابل حریفان خارجی برگزار می کنیم. هر زمان این امر قطعی شود، نام حریف تیم امید اطلاع رسانی می شود.

وی درمورد زمان اعزام تیم امید به قرقیزستان، محل برگزاری رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: طبق مقررات AFC باید 26 تیر به قرقیزستان می رفتیم اما باتوجه به درخواست کادرفنی برای هماهنگی بازیکنان با زمین و همچنین شرایط آب و هوایی میزبان مسابقات، تیم امید 24 تیر به این کشور اعزام می شود.

سرپرست تیم امید درباره اینکه با توجه مورد تائید قرار نگرفتن امکانات قرقیزستان برای میزبانی دیدار پرسپولیس و الاهلی از سوی نماینده کشورمان، چگونه AFC این کشور را به عنوان میزبان مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا انتخاب کرده است، گفت: درمورد بحث میزبانی پرسپولیس از الاهلی در قرقیزستان اطلاعی ندارم اما AFC  این کشور را به عنوان میزبان مسابقات مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا انتخاب کرده و ما هم باید تابع این امر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار