پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ ، کمیته نظارت بر تور‌های جام جهانی روسیه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی استان تهران؛ پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ ، کمیته نظارت بر تور‌های جام جهانی روسیه تشکیل شد تا از تکرار مشکلات تور‌های چهار سال پیش برزیل که تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی پایتخت برای هموطنان ایجاد کردند، جلوگیری شود.

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این باره گفت: از آنجایی که تیم ملی ایران جزو اولین کشور‌های صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۸ است، بسیاری از دفاتر مسافرتی دست به کار طراحی و برنامه ریزی برای تور‌های جام جهانی روسیه شده‌اند.

وی افزود: باید تاکید کنیم هرگونه تبلیغ برای پیش فروش تور‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در پایتخت باید با ارائه مستندات از تمامی مراحل سفر از جمله اقامت و حمل و نقل به کمیته ساماندهی تور‌های جام جهانی معاونت گردشگری استان صورت گیرد.

خسروآبادی گفت: پیش بینی می‌کنیم با توجه به نزدیکی مسافت و مناسبات سیاسی ایران و روسیه، شرایط برای هموطنانی که در قالب تور برای دیدن مسابقات تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور پیدا می‌کنند؛ بسیار بیشتر از جام جهانی گذشته مهیا باشد. به همین منظور این آمادگی وجود دارد تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان این نظارت‌ها در بالاترین سطح اجرا شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.