پیکر شهید بسیجی مصطفی فردوسی که روز دوشنبه توسط گروهک ضد انقلاب در پلدشت به شهادت رسیده بود امروز بر روی دوش مردم و مسئولان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیین تشییع پیکر پاک این شهید صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم، مسئولان، خانواده های شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان پلدشت برگزار شد.

در این مراسم مردم مرزنشین شمال استان پیکر شهید فردوسی را با سردادن شعارهایی مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضدانقلاب و الله اکبر از روبروی مسجد جامع پلدشت تشییع و در مراز شهدای این شهرستان به خاک سپردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نیز در پی شهادت این بسیجی به دست عوامل استکبار و ضد انقلاب بیانیه ای مبنی بر محکوم کردن حرکت های تروریستی در این منطقه صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است و شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، جاودانه می شوند و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی که با روحیه جهادی وصف ناپذیر در عرض ۱۱ سال خدمت صادقانه و خالصانه در راه اعتلای فرهنگ انقلاب و انقلابی گری از هیچ کوشش دریغ نکرده بود، به دست عوامل استکبار جهانی و ضد انقلاب کور دل به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ب

پرونده متهمین به ارتباط مستقیم با جریانات تکفیری در تهران رسیدگی می شود /دستگیری ۹ کارچاق کن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.