محور تهران - ایوانکی با متوسط تردد ساعتی یک‌هزار و 300 وسیله نقلیه بیشترین نرخ تردد در محورهای استان در ایام تعطیلات عید فطر را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا فیروزجائیان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پايانه‌های استان سمنان با اشاره به افزایش تردد وسایط نقیله در سطح استان سمنان طی ایام تعطیلات عید فطر گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر محور تهران ایوانکی با متوسط تردد ساعتی 1300 وسیله نقلیه بیشترین نرخ تردد را در محورهای استان را به خود اختصاص داد.

 

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت سفر افزود : بر اساس اطلاعات بدست آمده از سیستم های موجود ITS میانگین نرخ تردد در بزرگراه امام رضا (ع) در روزهای چهارم و پنجم تیرماه در هر ساعت ۶۹۰ وسیله نقلیه ثبت شده است.


فیروزجائیان با اشاره به آمادگی كامل اين اداره كل برای خدمات‌رسانی به مسافرين افزود: مدیریت ترافیک، شناسایی وقایع ترافیکی و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین های نظارت ترافیکی، سیستم‌های ترددشماری و دیگر سامانه‌های هوشمند امکان پذیر است که به جهت افزایش ایمنی عبور و مرور بخصوص در ایام پرتردد، کلیه محورهای مواصلاتی استان با سیستم‌های هوشمند حمل و نقل کنترل می‌شوند.

 

رئیس مرکز مدیریت راه های استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی در مركز مديريت راه‌های كشور و شعب مراكز استان‌ها تصريح كرد: هموطنان می توانند آخرين اخبار و اطلاعات جاده‌ها را از سايت WWW.141.IR دريافت کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار