معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از اقدام خدمات شهری به 73 درصد از مطالبات شهروندان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل افزود: از آغاز سال جاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر یک هزار و 500 تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 73 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 22 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی ، لکه گیری و تسطیح و شن ریزی معابر، نصب و تعمیر پل ماشین رو، تعمیر پازل پیاده رو می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها در سطح شهر است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به دلیل نگهداری احشام، رفع سد معبر، رسیدگی به روشنایی فضای سبز، جمع آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به ساخت و ساز غیرقانونی، تخلیه آب محل گودبرداری، رسیدگی به نشست زمین، رسیدگی به دیوارهای در حال ریزش، نصب وسایل بازی برای پارکها، رسیدگی به بریدن غیرقانونی درختان و موارد نظیر این امور است.

لازمی زارع از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، تعمیر پازل پیاده روها، پرکردن چاله ها، رسیدگی به نشست زمین، جوبکشی،نصب و تعمیر پل ماشین رو عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری ، به مشکلات شهروندان نیزاز طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.