مدیر پروژه پل معلق مشگین‌شهر گفت: براساس آمارهای ارائه شده روزانه بیش از 60 هزار نفر از پل معلق مشگین‌شهر بازدید دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قربانی ، مدیر پروژه پل معلق مشگین‌شهر افزود: نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و دستگاههای اجرایی در حال‌حاضر تعامل همه‌جانبه‌ای با مجموعه گردشگری پل معلق دارند و خدمات‌رسانی به گردشگران به طور ویژه انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی از راه‌اندازی منحصربفردترین زیپ لاین کشور در مجموعه گردشگری پل معلق خبر داد و گفت: در حال‌حاضر گردشگران داخلی و خارجی می‌توانند اوج هیجان و لذت را با پرواز در منحصربفردترین زیپ‌لاین خاورمیانه در مشگین‌شهر تجربه کنند.

خدمات‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی در پل معلق با جدیت انجام می‌شود

حسین عباسی‌نیا، مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نورسبلان اظهار داشت: در حال‌حاضر ظرفیت پل معلق مشگین‌شهر و محوطه این مجموعه به طور کامل پر شده است و خدمات‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی به طور کامل انجام می‌شود و خوشبختانه هیچ دغدغه و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: حضور گردشگرانی از کشورهای اروپایی و آسیایی در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر نیز چشمگیر است و امروز مشگین‌شهر به ویژه پل معلق به قطب گردشگری خارجی تبدیل شده است و ما آماده ارائه خدمات ویژه به گردشگران هستیم.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: از مسئولان استان اردبیل، امام جمعه مشگین‌‌شهر، نماینده مردم مشگین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان مشگین‌شهر کمال تشکر را داریم که در راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق و خدمات‌رسانی به گردشگران کمال همکاری و تعامل را با ما داشتند.

 

انتهای پیام/ع

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.