رئیس کل دادگستری استان کرمان از عفو 25 نفر از محکومین استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در کرمان خبر داد وگفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 181نفر زندانی در استان کرمان مشمول عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدا… موحد در تشریح این خبر افزود: رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و هفته قوه قضائیه با با پیشنهاد عفو ، تخفیف یا تبدیل مجازات یک هزار و 49نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند، که 25 مورد از آنها مربوط به استان کرمان می باشد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان اعلام داشت: با اعمال این عفو 2نفر مجازات اعدامشان با یک درجه تخفیف به حبس ابد تبدیل گردیده است .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه با اعمال این عفو 8نفر از زندان های استان آزادشده اند،گفت:5 نفر از این کسانی که مورد عفو قرار گرفته اند زن و 20نفردیگر مرد بوده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد:همچنین در عفو معیاری که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و عید نوروز سال جاری از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید،در مجموع یک هزار و156نفر مشمول عفو در استان کرمان واقع شدند.
موحد ادامه داد:از این تعداد 147نفر پس از اعمال عفو از زندان های استان آزاد و مابقی مشمول تخفیف ویا تقلیل مجازات شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار