استاندار اردبیل گفت: پایگاه قهرمانی ورزش کشور شامل مرکز استعداد یابی، پایگاه آموزشی و برگزاری اردوهای تیم ملی در استان اردبیل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در دیدار رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور گفت: استان اردبیل به لحاظ دارا بودن شرایط ایده آل آب و هوائی و ظرفیت گردشگری و تاریخی و نیز در طول یکسال گذشته ارتقاء تجهیزات و امکانات ورزشی در کانون توجه فدراسیون های ورزشی کشور جهت برگزاری مسابقات بین المللی، آسیایی و ملی قرار گرفته است.

وی افزود: تجهیز و استاندارد سازی سالن های ورزشی رضازاده و شهید آسمانی، احداث طولانی ترین رینگ پیاده روی کشور در شورابیل و در حال احداث بودن بزرگترین سالن سرپوشیده دو و میدانی ۶ لاین کشور، میزبانی ارزشمند استان در برگزاری مسابقات آسیایی والیبال نوجوانان از جمله کارهای انجام شده در توسعه ورزش استان در یک سال گذشته است.

استاندار اردبیل با اشاره به دیدارهای خود با روسای فدارسیون های ورزشی و مقامات ورزشی کشور، آمادگی استان اردبیل را برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی اعلام و خواستار استقرار دبیرخانه دائمی فدارسیون ورزش های سه گانه کشور در استان اردبیل شد.

خدابخش با بیان اینکه استعدادهای ورزشی فراوان در استان اردبیل نهفته است تصریح کرد: با ایجاد مرکز استعداد یابی، می توان بسیاری از جوانان مستعد را شناسائی و قهرمانان نامی همچون محید فرزین را پرورش داد. 

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.