عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: عده‌ای به عمد مشکلاتی را به وجود می‌آورند تا قاضی‌زاده هاشمی در دولت جدید مسئولیت وزارت بهداشت و درمان را نپذیرد.

یحسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با عملکرد وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم گفت: هیچ فردی جز  قاضی زاده هاشمی که طرح تحول سلامت را ایجاد کرده است، نمی‌تواند آن را به جایگاه مطلوبش  برساند.

وی با تأکید بر اینکه وزیر بهداشت و درمان تنها کسی است که می‌تواند طرح تحول سلامت را ارتقا بدهد، اظهار داشت: از آنجایی که دولت منابع مالی تصویب شده در مجلس برای طرح تحول سلامت را در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار نداده است، قاضی‌زاده هاشمی هم گلایه‌های زیادی از دولت دارد.

نماینده مردم زاهدان ادامه داد:‌ یک برداشت دیگر در رابطه با آینده وزرات بهداشت و درمان مطرح است مبنی بر اینکه عده‌ای عمدا مشکلاتی را به وجود می‌آورند تا قاضی‌زاده هاشمی در دولت جدید مسئولیت وزارت بهداشت و درمان را نپذیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خاطر نشان کرد: اگر وزیر بهداشت و درمان تغییر کند، قطعا طرح تحول سلامت دچار مشکل می‌شود و ایجاد مشکل در این طرح دولت را هم با  چالش مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

قاضی‌زاده هاشمی تنها کسی است که می‌تواند طرح تحول سلامت را ارتقا بدهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۶
قاضی زاده ی هاشمی * تنها * کسی است که ......
اشتباه میکنی برادر من نیروی خدمتگزار کم نیست توو این کشور
بگو دهها قاضی زاده ی هاشمی میتونند بهتر از ایشون طرح را اجرا نمایند
آخرین اخبار