معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل؛

کتابخانه‌های عمومی به نام مفاخر استان اردبیل نامگذاری شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: کتابخانه‌های عمومی به نام مفاخر استان اردبیل نامگذاری شود.

کتابخانه‌های عمومی به نام مفاخر استان اردبیل نامگذاری شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: باید کتابخانه‌های عمومی استان بنام مفاخر بومی استان نامگذاری شود و از این پس در افتتاح طرح‌های جدید باید به این مهم توجه شود.


وی افزود: این نامگذاری باعث معرفی هرچه بیشتر مفاخر استان به نسل جدید و ماندگاری نام و یاد بزرگان عرصه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری وفرهنگی می‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فرمانداران باید در زمینه طرح‌های نیمه تمام کتابخانه‌های عمومی توجه بیشتری داشته باشند تا مردم بتوانند از خدمات فرهنگی این مراکز هر چه زودتر بهره‌مند شوند.


نصیری بیان کرد:تکمیل و راه اندازی سالن همایش کتابخانه مرکزی اردبیل کمبود‌های موجود در خصوص سالن‌های بزرگ اجتماعات جهت برگزاری همایش‌های استانی وکشوری را تاحدودی برطرف می‌کند.


وی گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی درتقویم فرهنگی کشور، رویداد مهمی است و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در برگزاری این جشنواره باعث هم افزایی و تجمیع پتانسیل دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در جهت برگزاری احسن یک رویداد فرهنگی شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.