خرمشهر در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی مقطع متوسطه اول در مرحله استانی موفق به کسب هشت مقام مختلف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عنبری مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی مقطع متوسطه اول قادر به کسب چهار مقام اول، یک مقام دوم، دو مقام سوم و یک عنوان شایسته تقدیر شد.

عبدالحافظ عنبری افزود: در این دور از مسابقات آموزشگاه امام صادق(ع) در رشته نمایش خوانی و آموزشگاه شاهد هفتم تیر در رشته سرود آوایی مقام نخست را کسب کردند و نیلوفر دشتی و فاطمه حربی نیز به ترتیب در رشته های نقد ادبی و وبلاگ نویسی مقام نخست استان در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی مقطع متوسطه اول را از آن خود ساختند.

وی  گفت:آموزشگاه نمونه دولتی گلستان ولایت خرمشهر نیز در بخش فیلم کوتاه مقام دوم را به دست آورد و آموزشگاه های شاه هفتم تیر در تئاتر صحنه ای و آموزشگاه شهید آلبوغبیش در بخش سرود مقام های سوم را کسب کردند. سیده زینب موسوی دانش آموز خرمشهری نیز در داستان نویسی شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر به دیگر مقام آوری های خرمشهر طی سال تحصیلی 95 نیز اشاره کرد و گفت: پیش از این نیز خرمشهر در در بخش سرود تلفیقی، سرود همگانی و عکاسی به مقام های برتر استان دست یافته بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.