چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برنامه ما ایجاد انسجام در میان گروه‌های همسو است/ بحثی درباره پیوند با گروه‌های رسمی نشده است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: برنامه جبهه مردمی در حال حاضر صرفا انسجام در میان گروه‌های همسو است.

فعلا برنامه ما ایجاد انسجام در میان گروه‌های همسو است/ در جلسه اخیر جمنا برای ادامه کار پرقدرت برنامه ریزی شدمهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جدیدترین جلسه شورای هیئت رئیسه جمنا روز سه‌شنبه برگزار شد و ساعت‌ها به طول انجامید گفت: در این جلسه برای آینده برنامه‌ریزی شد تا ادامه کار با قدرت تمام انجام شود که چه سیاست‌هایی را در پیش بگیریم زیرا جمنا فقط برای انتخابات تشکیل نشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه جمنا این است که بتواند مسیر خودش را برای وحدت همه احزاب گروه‌ها و نیروهای مردمی به کار بگیرد اظهار داشت: ما بر همین اساس سیاست‌ها را تدوین می‌کنیم و راه حل ‌های مناسب ارائه می دهیم.

وی با ابراز امیدواری از این که جمنا با برنامه‌ریزی بهتری کار خودش را دنبال می‌کند و از نیروهای انقلابی مردم کمک‌های خودش را خواهد گرفت بیان داشت: هدف‌های آینده جبهه مردمی مشخص شده و در اساسنامه قید شده است ولی در شرایط کنونی که چه مسیر و راه‌حلی را باید طی کنیم در این زمینه گفتگو شد و انشاالله مرتبا ادامه خواهد یافت.

چمران با تاکید بر اینکه برنامه جبهه مردمی در حال حاضر صرفا ایجاد انسجام در میان گروه‌های همسو است گفت: افراد در گروه‌های دیگر هم می‌توانند به جمنا بپیوندند اما هنوز بحثی در رابطه با پیوند با گروه‌های رسمی نشده است.

وی در خصوص آخرین گردهمایی جمنا که در ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: در گردهمایی از آقای رئیسی دعوت به عمل آمد و تقدیر و تشکر انجام شد.

چمران در پایان هدف اصلی جمنا را انسجام برشمرد و تاکید کرد: انتخابات یکی از پروژه‌هایی است که ما دنبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

 

در گردهمایی اخیر جمنا چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار