رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:محور برنامه های دادگستری استان کرمان در سال جاری توجه به ارتقای کیفی دادرسی هاست.

تجلیل از قضات نمونه دادگستری کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد ظهر امروز در مراسم جشن هفته قوه قضائیه ضمن گرمیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و 72تن از بهترین یاران امام وانقلاب اظهار داشت: امروز هر موفقیت ی در دادگستری استان کرمان به وقوع پیوسته است حاصل تلاش های شبانه روزی قضات خدوم و کارکنان پرتلاش اداری سراسر استان بوده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:همواره از انتقاد سازنده در مجموعه قضائی استقبال نموده ایم زیرا معتقدیم نقد سازنده موجب رشد وشکوفایی و ایجاد راه های جدید در هرسازمانی برای رسیدن به اهداف آن سازمان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان از کارمندان منضبطی برخوردار است،تاکید کرد:احقاق حق مردم مهمترین اصل در سیستم قضائی است.

تاکید کرد:یکی از مسائلی که مردم را آزار می دهد بحث اطاله دادرسی و انباشتگی بیش از حد پرونده ها در شعب دادگستری هاست.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان عنوان کرد:توجه بیش از حد به بحث آمارگرایی و همچنین عدم توجه بیش از حد به این مقوله،هر دو آفت زا است و بایستی به جنبه های مختلف توجه شود زیرا هدف از این طرح ها پیشرفت سازمان است .

موحد با بیان اینکه تضعیف قوه قضائیه به صلاح جامعه نیست،افزود:همه ی آحاد جامعه و مسئولان بایستی به بحث استقلال دستگاه قضائی توجه واهتمام ویژه ای داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسه دو تن از کارمندان قضائی واداری دادگستری استان به نمایندگی از سایر کارمندان به بیان دیدگاه ها ،انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه ها وعملکرد دادگستری ارائه نمودند.

همچنین در پایان این مراسم از قضات وکارمندان منتخب دادگستری کل استان کرمان تقدیر بعمل آمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار