یزد؛

فیشهای حج عمره هدیه زوج مهریزی به بیمارستان

یاسر زارع بیدکی و همسرش وخانواده جانباز طباطبایی فیشهای حج عمره خود را در راستای انجام طرح های عمرانی و خرید تجهیزات به بیمارستان فاطمه الزهرا هدیخه دادند.

سید رسول محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا س مهریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: یاسر زارع بیدکی و همسرش وخانواده جانباز طباطبایی فیشهای حج عمره خود را در راستای انجام طرح های عمرانی و خرید تجهیزات به بیمارستان فاطمه الزهرا هدیه دادند.

 محسن زاده افزود: تاکنون 30 خیر مهریزی و نیکوکاران خارج از استان نیز با بیمارستان درراستای تکمیل وتوسعه طرح بیمارستان همکاری داشته اند.

محسن زاده خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با کمک خیران ضریب تخت بیمارستان مهریز از 30 درصد به 97 درصد ارتقاء یافته و آمار بستری های بیمارستان پنج برابر شده است.

وی افزود: در طرح توسعه ، بیمارستان مهریز از 96 تخت به 250 تخت ارتقاء پیدا می کند و طبقه اول شامل هشت اتاق عمل جراحی از جمله اتاق عمل جراحی قلب و مغز و اعصاب و بلوک های سازمانی است که در صورت تکمیل این طرح افزون بر 600 نفر نیز پرسنل به کارکنان بیمارستان اضافه شده و به قطب سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.