سردار قنبری، از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار قنبری فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی چند فقره سرقت محتویات خودرو در دورود، تیمی ویژه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارق که عمدتا اقدام به سرقت وجه نقد داخل خودرو کرده بود آغاز شد.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ موفق به دستگیری سارق حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری پژو شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است، گفت: پس از شناسایی مال باختگان و بازسازی صحنه‌های سرقت، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار قنبری گفت:متهم در ساعات خلوت و گرم ظهر با پرسه زدن در معابر و خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت و شناسایی خودرو‌های بلاصاحب و فاقد سیستم ایمنی، اقدام به باز کردن درب خودرو و به سرقت بردن محتویات آن کرده که با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ دورود پرونده سرقت وی بسته شد.

وی در ادامه گفت: از ر‌ها کردن وسیله نقلیه خود در معابر حتی برای لحظه کوتاه و گذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.