آکادمی مربیگری سطح یک ایروبیک ژیمناستیک که به درخواست FIG به میزبانی کشور ویتنام برگزار شد، با درخشش محمد مهرتاش، مربی کرمانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهرتاش گفت: در این دوره ی آموزشی ٢٥ شرکت کننده از کشور‌های ژاپن، ایران، ویتنام، هند، مغولستان، اندونزی، اوکراین، ازبکستان، چین و کره حضور داشتند.

این مربی کرمانی با اشاره به اینکه از هر فدراسیون تنها ٢ مربی می بایست حضور داشته باشد، افزود: این درحالی بود که کشور میزبان محدودیتی در تعداد مربی نداشت.

مهرتاش خاطرنشان کرد: در این دوره از کشور ایران بنده به همراه مهدی جلیلی از تهران حضور داشتیم.

وی تصریح کرد: در این دوره علاوه بر بخش‌های عملی متعدد، چندین بخش در زمینه‌های فیزیولوژی، آناتومی، روانشناسی، بیومکانیک، علم تمرین، نحوه طراحی برنامه و هماهنگ سازی ورزشکاران به صورت تئوری برگزار شد.

مهرتاش یادآور شد: مدرسان این دوره، سه نفر از کارشناسان برتر فدراسیون جهانی ژیمناستیک از کشور‌های آفریقای جنوبی، مجارستان و استرالیا بودند.

وی افزود: در پایان دوره، سه آزمون عملی و تئوری به صورت مجزا برگزار شد که من و مهدی جلیلی به عنوان نمایندگان کشورمان موفق به نمره قبولی در آزمون شدیم.

یادآور می شود: محمد مهرتاش با کسب ٩٥ امتیاز و با اختلاف هفت امتیاز از مربی ویتنام (٨٨) موفق به کسب بالاترین نمره کلاس شد.

از نفر برتر این دوره به صورت ویژه توسط نماینده فدراسیون جهانی تقدیر شد.

در حال حاضر محمد مهرتاش به عنوان سر مربی تیم ملی در حال آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

مسابقات قهرمانی آسیا، سپتامبر امسال در کشور مغولستان و در شهر اولانباترا برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.