نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه مظهر امنیت، اقتدار و سازندگی در کشور

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سپاه مظهر امنیت، اقتدار و سازندگی در کشور بوده و در عرصه نظامی و اقتصادی و سازندگی خدمات بی منت فراوانی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد گفت: در جایی که شرکت‌های خارجی برای اجرای طرح‌های بزرگ میلیارد‌ها دلار ارز از کشور خارج می‌کردند، سپاه با تکیه بر خود باوری و اعتماد به نفس این طرح‌ها را به نتیجه رسانده است.

وی با بیان اینکه تضعیف سپاه تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران است افزود: اکنون زمانی است که باید همه به فکر جوانان و عزتمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی گفت: آمریکا باید بداند ملت ایران در هیچ زمانی از برنامه‌های موشکی کشورشان و اقتدار نیرو‌های مسلح عقب نشینی نخواهند کرد.

به گفته وی اقدامی که سپاه برای مقابله با تروریست‌ها انجام داد تا به امروز استکبار جهانی و آل سعود را دچار سردرگمی و وحشت کرده است.

امام جمعه خرم آباد گفت:: مردم ایران فرزندان خود را در نیرو‌های مسلح حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: اقتدارایران اسلامی به خاطر همین موشک‌ها است و موشک‌ها آمریکا را سرجای خود نشانده و به پای میز مذاکره آورده است چراکه از قدرت ایران و آمادگی نیرو‌های مسلح اطلاع دارند.

وی همچنین با اشاره به ۱۱ تیرماه و سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین کور دل بیان کرد: شهید صدوقی از یاران با وفای امام راحل بود و در تمام صحنه‌های انقلاب حامی و یاور ملت بود.
به گفته وی نماز جمعه در ایجاد ارتباط فرهنگی و اجتماعی تاثیر اساسی دارد و نباید از آن غفلت کرد چراکه ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است.

آیت الله میرعمادی در فرازی دیگر از خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سالروز حمله ددمنشانه ناو آمریکائی به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین این هواپیما و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کردو گفت:در این جنایت بزرگ خلیج فارس به خون این شهیدان برای همیشه رنگین است.

وی افزود: بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری هر کسی درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکائی‌ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند، چون دولت آمریکا بزرگ‌ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.

وی به سالروز تخریب حرم و بارگاه مطهر ائمه مظلوم بقیع توسط گروه منحرف وهابیت نیز اشاره کرد و افزود:این اتفاق مصبیت بسیار بزرگی بود که این گروه متحجر مرتکب شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:: ماموریت این گروه مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی است که به
دنبال تامین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌باشد که اغلب تروریست‌ها از ۲ گروه وهابیت و تکفیری‌ها هستند.

وی افزود: ثمره وهابیت پیدایش تروریسم در جهان اسلام بوده و یکی از اقدامات وهابیت تخریب بارگاه ائمه اطهار بود که در کربلا و سوریه موفق نشدند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.