نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعشی های تکفیری و تروریست برای ملت ایران عزت آفرین بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های نمازجمعه افزود : این حمله موشکی به دشمنان ثابت کرد که ایرانی مرد عمل است و به موقع و قاطع جواب دشمنان را می دهد.امام جمعه بندرعباس : حمله موشکی سپاه عزت آفرین برای ایرانیان
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : درسیاست بین المللی دوست و دشمن ایران مشخص است و کشورما همیشه حامی و یاور مظلومان در فلسطین و غزه بوده و می ماند.
آیت الله نعیم آبادی افزود : بر خلاف یاوه گویی های آمریکا و استکبارجهانی که می گویند ایران حق داشتن موشک و دانش هسته ای ندارد ، کشور قدرتمند ما هر روز قوی تر از گذشته می شود.
خطیب جمعه بندرعباس افزود : دیکتاتوری آمریکا همه نوع سلاح و موشک دارد ولی ایران را از داشتن آن منع می کند و این نشاندهنده خوی استکباری و استعماری آمریکا است.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به 12 تیر سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 1367 گفت : در این روز مسافران بیگناه به دست کسانی که ادعای حقوق بشر دارند به شهادت رسیدند.
آیت الله نعیم آبادی افزود : این اقدام آمریکا ماهیت اصلی این کشور که همان ددمنشی است را به خوبی به جهان شناساند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت : با مدیریت مصرف می توان از جیره بندی آب جلوگیری کرد.
آیت الله نعیم آبادی افزود : استفاده از آب دریا و ساخت آب شیرین کن هم راهکاری دیگر برای حل مشکل کم آبی در هرمزگان است.
امام جمعه بندرعباس گفت : رفع مشکل کم آبی یک مدیریت جمعی می طلبد و در استان ما دریا مزیتی بزرگ برای حل این مشکل است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.