اهواز؛

انتقاد امام جمعه ماهشهر بر برخورد با عوامل تیراندازی در خوزستان

امام جمعه بندر ماهشهر نسبت به برخورد قضایی با عوامل تیراندازی های برنامه ریزی شده شبانه در استان خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه تا به حال برخوردها با تیراندازی های شبانه رضایت بخش نبوده، اظهار داشت: مسئولان نباید در برخورد با عاملان تیراندازی شبانه سهل انگاری کنند، چرا که این موضوع با مهم ترین مسئله جامعه یعنی امنیت مردم در ارتباط است و نگران کننده است.

 

وی تیراندازی شبانه در برخی شهرهای خوزستان از جمله ماهشهر را کاملا برنامه ریزی شده دانست و تصریح کرد: از مسؤولان مربوطه انتظار می رود این عاملان را شناسایی، دستگیر و به مردم معرفی کنند.

 

خطیب جمعه بندرماهشهر در فراز دیگری از خطبه ها به سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع (علیهم السلام) اشاره و اذعان داشت: در حدود 90 سال قبل وهابیت ملعون طی یک برنامه خبیثانه اقدام به تخریب بقاع متبرک ائمه معصوم در قبرستان بقیع کرد که می توان این اقدام آنها را نه تنها ضد شیعی بلکه ضد دینی عنوان کرد چرا که اگر با اعتراضات مسلمانان رو به رو نبودند حتی بارگاه رسول اکرم (ص) و کعبه را نیز منهدم و با خاک یکسان می کردند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: از این رو مسلمانان باید نسبت به نیت شوم وهابیون آگاه باشند و بدانند افکار متعفن آن ها تا کجا پیش رفته است که به تدریج همکاری گسترده آن ها با صهیونیست ها آشکار تر می شود.

 

امام جمعه بندرماهشهر در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به معضلات جدی کشاورزان ماهشهری خاطرنشان کرد: در مدت اخیر نوسانات آب رودخانه جراحی و عدم مدیریت مناسب شرکت آب جنوب شرق امیدیه مشکلات فراوانی را برای کشاورزان ماهشهری رقم زده و به یک معضل جدی تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: مدیریت نامناسب این شرکت که تامین کننده آب چندین شهرستان از جمله امیدیه، هندیجان و رامشیر نیز هست مشکلات زیادی را برای مردم این شهرها ایجاد کرده است، از این رو از مدیر کل آبفا استان انتظار می رود اقدامی فوری و جدی در مدیریت شرکت آب جنوب شرق امیدیه انجام دهد و با گماردن فردی مناسب به مدیریت این شرکت به مشکلات مردم چندین شهرستان پایان دهد.

 

خطیب جمعه بندرماهشهر در پایان به برگزاری همایش هم اندیشی ائمه جمعه استان به میزبانی بندرماهشهر اشاره کرد و گفت:مهم ترین موضوع مطرح شده در این همایش، بررسی مشکلات و معضلات مردم است، موضوع دیگری که درکنار بیان و بررسی مشکلات مردم، اهمیت می یابد بررسی مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی روز استان و ملی است که لازمه این موضوع اشراف کامل ائمه جمعه بر مسائل سیاسی استان، کشور، جهان اسلام و بین الملل است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.