فوتبال ایران زیر ذره بین یونانی‌ها

باشگاه پانیونیوس یونان این روز‌ها به طور دقیق نقل و انتقالات لیگ برتر ایران را دنبال می‌کند.

فوتبال ایران زیر ذره بین یونانی‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بعد از حضور موفق مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد بازیکنان فوتبال کشورمان در لیگ برتر یونان، تیم‌های این کشور به فکر جذب فوتبالیست‌های بیشتری از ایران افتادند.

باشگاه پانیونیوس یونان یکی از همین تیم‌ها است که اعلام کرده ظرف چند روز آینده قرارداد مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان را تمدید می‌کند و احسان حاج صفی را به خدمت می‌گیرد.

سایت خبری باشگاه پانیونیوس یونان که این روز‌ها به طور دقیق فعل و انفعالات مربوط به مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس را دنبال می‌کند در مطلبی اعلام کرد که به نظر می‌رسد مهدی طارمی تیم پرسپولیس را ترک می‌کند و طبق اخبار رسانه‌های داخلی ایرانی به زودی این مهاجم گلزن تیم جدیدش برای ادامه دوران فوتبال خود را مشخص خواهد کرد.

این رسانه خبری منتسب به باشگاه پانیونیوس از بازیکنانی نظیر ارسلان مطهری و آلوس نانگ  به عنوان جایگزین‌های احتمالی مهدی طارمی در تیم پرسپولیس نام برده است.

باشگاه پانیونیوس همواره تحولات مربوط به مهدی طارمی را دنبال می‌کند. هر چند انتقال این بازیکن در شرایط سخت است و مبلغی که مدیریت پرسپولیس برای صادر کردن رضایت نامه مهاجم بوشهری خود اعلام کرده چیزی حدود چهار میلیار تومان است، اما مسئولان این تیم یونانی در کمین طارمی هستند.

گفتنی است که تیم پانیونیوس آتن قصد دارد تا ظرف ۲ روز آینده با تمدید قرارداد مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش فصل قبل تیم سپاهان را نیز به عنوان بازیکن جدید جذب کند.

 

انتهای پیام/

 

پانیونیوس آماده عقد قرارداد با طارمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا مهدوی کیان
۰۰:۰۱ ۱۲ تير ۱۳۹۶
باشگاهای اروپای عادت کردن بازیکنان ایرانی را مفت به چنگ بیارن انشالله ایرانیها چنان در جام جهانی بدرخشن که به قیمتهای خوبی به اروپا منتقل شون
آخرین اخبار