هفت هزار نفر از معتادان بهبود یافته استان سمنان در قالب ۷۰ گروه عضو انجمن‌های معتادان گمنام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدحسین همتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در گردهمایی انجمن معتادان گمنام استان سمنان با اشاره به ساماندهی هفت هزار معتاد بدون نام در استان گفت : در سطح جامعه ۸۰۰ نوع مواد مخدر و روان‌گردان وجود دارد که وجود آنها جامعه را تهدید می‌کند که برگزاری جلسات ماهانه توسط انجمن‌ها می‌تواند راهی برای دوری از آسیب‌های مواد مخدر باشد.

 

وی بابیان اینکه ۹درصد از معتادان کشور را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی دانش آموزان و دانشجویان ما را به سمت‌وسوی کشیدن آنان به مواد مخدر را هدف قرار داده و ما باید تلاش کنیم این قشر از جامعه از این بلا و آسیب خانمان‌سوز نجات دهیم.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های دشمنان این است که مراکز تولیدی ما را نیز به سمت مواد مخدر بکشاند که باید در این راستا هوشیار و با این هدف دشمن مقابله و مبارزه کنیم.

 

همتی با اشاره به فعالیت کمپ درمان معتادان در استان سمنان، تأکید کرد: به‌طور میانگین ۱۰۰ نفر از معتادان برای درمان و ترک اعتیاد در مراکز درمان می‌شوند.

 

وی در خاتمه گفت: برگزاری نشست‌های انجمن معتادان گمنام در استان سمنان نشان از پاکی و رهایی از معضل خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر است که باید این حرکت زیبا و ارزشمند بیش از گذشته تقویت شود.
انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار