رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: طی اجرای طرح نظارتی ماه رمضان سال 96، هزار و 800 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی شهرستان انجام شد و 111 تخلف صنفی برای متخلفان کشف شد.

کشف 111 تخلف طی اجرای طرح نظارتی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قایدی  ضمن تشریح نتایج اجرای یک‌ماهه طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نظارت بر عرضه انواع میوه، شیرینی‌جات، نان، اقلام پروتئینی، اقلام لبنی، برخی خدمات نظیر غذاخوری‌ها و تالارهای پذیرایی و... از مهمترین اولویت های کالایی و خدمات این طرح در طول ماه مبارک رمضان بود.

وی از استفاده‌ از  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های برخی از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی از جمله اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، شبکه بهداشت و درمان، در قالب گشت های مشترک در طول اجرای این طرح خبر داد و از دیگر ویژگی‌های کاری این دوره را رسیدگی سریع و دقیق به گزارشات و شکایات مردمی عنوان کرد و افزود: در همین راستا بیش از 30 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری 124 دریافت شد که همه موارد با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و برای 20 مورد متخلفین گزارش‌های دریافتی پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان  ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در ماه رمضان را 121 میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: عدم درج قیمت و نداشتن فاکتور خرید عمده‌ترین تخلف این پرونده‌ها است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.