عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:کارکنان شرکتی،کار معین،قرار دادی و پیمانی تا دو ماه دیگر تعیین وضعیت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سلمان خدادادی عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاطر نشان کرد:قرار بر این شده است که بعد از ارجاع برنامه قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، در مورد آن تصمیم گیری شده و در صحن مجلس طرح گردد.

وی افزود:دیر اجرائی شدن این طرح به خاطر انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری بود که از طرف دولت یک سال به تعویق افتاد اماشهریور ماه سال جاری باید اجرائی شود زیرا 350 هزار نفر در انتظار تصویب و اجرائی شدن این طرح مهم هستند.

وی اشاره کرد:دولت و سازمان استخدامی کشوری باید تا شهریور ماه طرح تعیین وضعیت کارکنان غیر رسمی را به مجلس ارائه دهند تا افرادی که چندین سال است بدون تعیین تکلیف در استخدام دولت می باشند وضعیتشان مشخص گردد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:کاری را که کارکنان قرار دادی،شرکتی و سایر کارکنانی که وضعیتشان مشخص نیست با حقوق یک میلیون تومانی انجام می دهند نیروهای رسمی با 4 میلیون تومان حقوق ماهیانه انجام میدهند و این کار انصاف نیست.

خدادادی اضافه کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی،پیگیر این مسئله هستند تا هر چه زودتر تصویب و اجرائی شود.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
ممنون اگر به داد ما برسید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
با سلام خدمت باشگاه عزیز ما جمعی از نیروهای شرکتی اورژانس 115هستیم متاسفانه هر دو ماه یا سه ماه یک حقوق میدن اون هم با تبعیض خیلی زیاد ما باید 360ساعت کار کنیم تا اندازه 170ساعت حقوق یکی که قرارداد هست رو بگیریم و با وجود اینکه مدارک و شرایط کاری مون همه یکسان هست ولی این همه تبعیض ما به کی بگیم نه امنیت شغلی داریم نه جایگاهی پولی هم که به میدن اصلا مشخص نیس چه روزی واریز میکنن اصلا نمیشه روش حساب کنیم