اصغر عزیزی پاراتکواندوکار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف خود توانست مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو امروز (شنبه) با حضور 115 هوگوپوش از 20 کشور به میزبانی شهر «چانچئون» کره‌جنوبی در حال برگزاري است و تیم ملی کشورمان با 7 تکواندوکار به مصاف رقبایشان رفتند.

اصغر عزيزی نماينده ايران در وزن 75+ کیلوگرم (K44) در نخستين مبارزه «داوگا سدنوگومبوپيل» مغول را مقتدرانه 31 بر 11 شكست داد. در ادامه به مصاف «الكساندر لاورو» روس رفت و 11 بر 6 پيروز شد.

عزيزی در سومين ديدار نيز به مصاف نماينده ديگری از روسيه رفت و با غلبه بر اين تكواندوكار (13 بر 11) به فينال راه يافت. هوگوپوش كشورمان در ديدار نهايي رو در روی «بيلال لاخيائف» از روسيه قرار گرفت و نتيجه را 28 بر 10 به نفع خود به پايان رساند و به مدال طلا رسيد و بر سكوی قهرمانی ايستاد.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و«مهدی احمدی» به عنوان مربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در كنار تيم حضور خواهد داشت.

گفتنی است؛ با تصميم فدراسيون جهانی تكواندو، هوگوپوشان ساير قاره‌ها مجاز به شركت در اين رقابت‌ها هستند. امتياز اين مسابقات برای تكواندوكاران قاره آسیا G4 است و برای تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2 خواهد بود.

انتهای پیام/

کسب نخستین مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا اراتکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار