جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف کلاهبرداری دو میلیارد ريالی توسط پلیس کنگاور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف کلاهبرداری دو میلیارد ريالی توسط پلیس کنگاور خبر داد و گفت: متهم به بهانه خرید جهت آشپزی مجالس عروسی و عزا از هفت واحد صنفی کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" افزود: در پی دریافت شکایت های متعدد از سوی چندین واحد صنفی در شهرستان کنگاور مبنی بر کلاهبرداری از سوی یکی از آشپزان مجالس عروسی و عزا، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد فروشندگان، اقلام موردنیاز را خریداری و پرداخت وجه نقد را به بعد از برگزاری مراسم موکول می کرد، لذا با این روش توانسته بود از هفت واحد صنفی مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

این مقام انتظامی افزود : عوامل انتظامی پس از شناسایی متهم با حکم مقام قضائی برای دستگیری وی اقدام کردند، اما مجرم محل سکونت خود را به تهران منتقل کرده بود و پس از مدتی با سرقت یک دستگاه پراید و عزیمت به منطقه، در دام ماموران پاسگاه انتظامی کرماجان شهرستان کنگاور گرفتار و پس از تعقیب و گریز تسلیم قانون شد.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: متهم 30 ساله در بازجویی های عوامل انتظامی به بزه انتسابی اعتراف کرده است، همچنین تلاش پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

 

کلاهبرداری به سبک آشپزی در مجالس عزا و عروسی

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.