عضو سابق مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید به هر طریق ممکن نسبت به اقدامات مداخله جویانه آمریکایی‌ها پاسخ دهد.

دولت به هر طریق ممکن به مداخله جویی آمریکا پاسخ دهد/ کره شمالی با مقاومت نفس آمریکا را قطع کردآیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با  اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تلاش‌های آمریکا برای دخالت در امور  ایران را گوشزد کرده اند گفت: با گذشت سالیان دراز از انقلاب اسلامی ما  آمریکا را به خوبی شناخته‌ایم و می‌دانیم که آن‌ها هیچوقت از برنامه‌ریزی در نقشه کشیدن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی صرف نظر نمی‌کنند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در طول سالیان درازی که سعی کردند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند همواره به مانع برخورد کرده‌اند اظهار داشت: مسئولین کشور ما خودشان هم می‌دانند که کمترین مسامحه در برابر  آمریکا سبب می‌شود، اولین ضربه ر ا  خودشان بخورند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین کشور ما به خاطر خودشان هم که شده باید مراقبت کنند تا فریب حیله‌های آمریکا را نخورند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به آزادسازی موصل گفت: این شهر در پی مقاومت مردم عراق آزاد شد و مسئولین ما هم باید به مقاومت خودشان ادامه دهند زیرا آمریکا از مقاومت می‌ترسد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تنش‌های اخیر کره شمالی و آمریکا گفت: کره شمالی یک مرتبه مقاومت کرد و آمریکا نفسش قطع شد.

وی با بیان اینکه حفظ کشور از روشن‌ترین مواد قانونی ما است بیان داشت: راه مقابله با آمریکا از طریق عوامل کشور خودمان باز و میسر است و امیدی به مجامع بین‌المللی که با پول‌هایی آمریکایی اداره می‌شوند نیست.

آیت الله ممدوحی با تأکید بر اینکه دولت باید به هر طریق ممکن نسبت به اقدامات مداخله‌ جویانه آمریکایی‌ها پاسخ دهد اظهار داشت: دولت باید تدبیر را اندیشه کند و ببیند اگر این کار با مقاومت ممکن است، مقاومت کند و اگر با سیاست ممکن است با الزامات سیاسی وارد عمل شود و جنگ هم در مرحله آخر حرف آخر را می‌زند که اگر ما مقاومت داشته باشیم کار به جنگ نمی‌کشد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید به هر طریق ممکن آمریکایی ها را ساکت کرده و سر جایشان بنشاند.

 

انتهای پیام/

 

تدابیر دولت برای اقدامات مداخله‌ جویانه آمریکایی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار