نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:از شرکت آب و فاضلاب اصفهان انتظار می‌رود یا مشکل کاهش و افت فشار آب شرب به طور کلی رفع شده و یا کمبود آب بین مناطق تقسیم‌بندی و با اطلاع‌رسانی دقیق از مشکلات موجود کاسته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: کاهش و افت فشار آب شرب در بعضی از مناطق اصفهان مشکلاتی زیادی را برای شهروندان به وجود آورده و به دلیل عدم اطلاع‌رسانی این امر در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است.

وی افزود: از شرکت آب و فاضلاب اصفهان انتظار می‌رود یا مشکل کاهش و افت فشار آب شرب به طور کلی رفع شده و یا کمبود آب بین مناطق تقسیم‌بندی و با اطلاع‌رسانی دقیق از مشکلات موجود کاسته شود.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و شروع فعالیت‌های تابستانه و امانت‌سپاری جوانان و نوجوانان به مراکز فرهنگی، تفریحی و هنری، امیدواریم مسؤولان و متولیان مرتبط با پایگاه‌های تابستانه به موارد لازم توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مراکز فرهنگی، تفریحی و هنری باید تخفیفات لازم برای اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد در نظر گرفته و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هیچ فردی صرفاً به دلیل عدم تمکن مالی از دریافت این‌گونه خدمات بازنماند.

نصر اصفهانی عنوان داشت: همچنین مراکز فرهنگی، تفریحی و هنری ضمن رعایت نظم و انضباط در برنامه‌های خود باید وضعیت دقیق حضور و غیاب داوطلبان حضور در کلاس‌های مربوطه را به اطلاع خانواده‌های آنان برسانند.

وی بیان کرد: کیفیت‌بخشی خدمات نیز باید در دستور کار مراکز آموزشی تابستانه قرار گیرد تا هم اعتبار این مجموعه‌ها حفظ شده و هم گروه‌های هدف از این کلاس‌ها و برنامه‌ها استفاده بهینه و مطلوب را داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری اصفهان یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت حقوق باید در اولویت پرداخت‌های هر سازمان قرار گیرد، انتظار می‌رود سازمان‌های وابسته به شهرداری و شرکت‌های خدماتی از تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

رفع مشکل افت فشار آب شرب در مناطقی از اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار