طالبان مولوی مجاهد الله عابد، معاون تعلیمات اسلامی ریاست معارف ولایت کاپیسا را در ولسوالی تگاب این ولایت تیرباران کردند.

طالبان، معاون تعلیمات اسلامی ریاست معارف کاپیسا را تیرباران کردندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مسعود چهاردره، آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا گفته است که مولوی عابد برای انجام کارهای شخصی خود به ولسوالی تگاب سفری داشت که در آنجا توسط طالبان به قتل رسیده است.

آقای چهاردره گفت:"مولوی مجاهد الله عابد معاون تعلیمات اسلامی ریاست معارف کاپیسا بخاطر تقسیم زمین بین خودش و برادرانش به تگاب رفته بود و یک برادرش که در گروه طالبان است توسط آن کشته شده است"

آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا بیان داشته که گروه طالبان این کارمند ریاست معارف را قبلاً بخاطر داشتن وظیفه دولت اش تهدید به مرگ کرده بودند.

به گفته وی، این کارمند معارف در منطقه ای "وشوانی" ولسوالی تگاب که تحت حاکمیت طالبان قرار دارد به قتل رسیده است و نیروهای افغان به دلیل حاکم بودن طالبان در این ساحه نتوانسته اند از وقوع این رویداد جلوگیری نمایند.

در همین حال محمد نسیم صافی رییس معارف ولایت کاپیسا با تایید این خبر گفته است که مولوی مجاهد الله عابد ۴۰ سال سن داشت واز مدت سه سال بدین سو به حیث معاون تعلیمات اسلامی ریاست معارف ولایت کاپیسا ایفا وظیفه می کرد.
طالبان تاکنون در این باره ابراز نظری نکرده اند.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار