فرماندار مشگین شهر گفت : سیاست دولت تدبیر و امید در امرمبارزه با این پدیده شوم اجتماعی کردن و افزایش مشارکت مردمی در راه است.

مبارزه با پدیده مواد مخدر باید اجتماعی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل  ؛ میر علی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر در تشریح ابعاد ویران گر مصرف مواد مخدر و انواع روان گردان ها با بیان اقدامات انجام یافته در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر و خرید و فروش آن افزود: کشفیات اخیر و ساماندهی و راه اندازی مراکز درمانی (تی سی وMMT ) و ترویج فعالیت فرهنگی از اقدامات مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان می باشد .

وی به سیاست استکبار جهانی در جهت ترویج این تجارت پرسود اشاره و تصریح کرد: دشمنان این نظام با سرمایه گذاری کلان مالی و رسانه ای می خواهند نسل جوان ایران عزیز را بی اراده و بنیان خانواده ها را سست و هویت ایرانی را ازبین ببرند که این سیاست می تواند با آگاهی بیش از پیش خانواده و نسل جوان خنثی شود .

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر اظهار داشت : دنیای امروز دنیای آگاهی و اطلاعات بوده و برای شناخت ابعاد پیچیده مواد مخدر و شگردها و ترفندهای این پدیده خانمانسوز باید نسل جوان و خانواده ها آموزش و آگاهی لازم را کسب نمایند .

رحیمی زاد درپایان از اجرای طرح محله پاک و عاری از اعتیاد خبر داد و گفت : این طرح به زودی در مشگین شهر اجرا و نتایج آن به افکار عمومی اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.