دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

انهدام سه باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا توسط سربازان گمنام امام زمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  دادخداسالاری در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در کرمان را میلیاردها ریال اعلام کرد و افزود: عمده این کالای قاچاق و ممنوعه لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه بوده است.

این مقام قضایی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' گفت: در این زمینه 2 کارگروه ویژه مبارزه با قاچاق سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در دستگاه قضایی استان کرمان فعال شده است.

وی افزود: قاچاق کالا از طریق نپرداختن عوارض و حقوق مربوط اقتصاد کشور و از سوی دیگر با تعطیلی کارگاه های تولیدی به اقتصاد کشور ضربه می زند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در کارگروه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری به گونه ای حرکت کرده ایم که محیط امنی برای تولیدکننده داخلی فراهم شود و از رانت ها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم 10 کارگروه در دادسرای کرمان تشکیل شده که بعضا برای نخستین بار در استان ایجاد شده است افزود: 6 مورد از این کارگروه ها پیشگیری و چهار مورد مقابله ای است که یکی از این کارگروه ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار و دیگری برای پیشگیری از حوادث اجتماعی است.

سالاری با اشاره به عناوین دیگر کارگروه های پیشگیرانه تصریح کرد: در کارگروه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به طور ویژه برای مقابله با مفاسد ورود کرده ایم.

وی بیان کرد: در زمینه مقابله با جرائم، با اشراف اطلاعاتی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مواردی از جرائم سازمان یافته امنیتی در استان کرمان نداریم و به جرات می توان گفت بستر امنی برای اهالی استان کرمان فراهم شده و هیچ دغدغه امنیتی در استان کرمان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/س

 

باند کالای قاچاق در کرمان متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار