پرتابگر دیسک کشورمان گفت: درگیری های ذهنی تنها دغدغه ام محسوب می شود و امیدوارم بتوانم این مشکل را با کمک حسین توکلی رفع کنم.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احسان حدادی در مورد فعالیتش زیر نظر حسین توکلی اظهار داشت:از سال گذشته برنامه ریزی من این بود که از آدم های بزرگی که توانسته بودند به مدال المپیک دست یابند، مشاوره بگیرم و پس از تحقیقات زیاد به این نتیجه دست یافتم که در این برهه زمانی تنها کسی که می تواند کمکم کند، فردی جز حسین توکلی نیست.

وی افزود: چون حسین توکلی توانسته بود به مدال طلا المپیک دست یابد و از لحاظ فکری هم به یکدیگر نزدیک هستیم. البته پیش از این چند بار در تمرینات همدیگر را ملاقات کرده بودیم اما در مورد همکاری با یکدیگر اصلا صحبتی را انجام نداده بودیم.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه گفت:من نیاز به شخصی داشتم که بتواند از لحاظ ذهنی نیازهای من را برطرف کند زیرا نزدیک به چند سال بود که زیر نظر مربیان روس و آلمانی فعالیت می کردم اما این مربیان خارجی هیچ وقت نتوانستند برخی مسائل را به من درست آموزش بدهند. در کل بسیار خوشحالم که زیر نظر توکلی فعالیت می کنم.

رکورد دار پرتاب دیسک ایران در ادامه عنوان کرد:خدا را شکر در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برم و به هیچ وجه دوست ندارم این حال خوبم را با هیچ چیزی عوض کنم. درست است در مسابقات داخلی بلاروس با توجه به بارندگی شدید و سردی هوا پرتابی به میزان 61:90 سانتی متر پرتاب کردم اما هنوز جای پیشرفت دارم و می توانم رکوردم را ارتقا دهم. اینکه حسین توکلی در کنار من حضور دارد و می تواند از لحاظ فکری به من کمک کند، از هر موضوع دیگری مهم تر است. متاسفانه با وجود اینکه افراد بسیاری در کنارم حضور داشتند اما آنچنان که باید نتوانستند تاثیر گذاری خوبی بر من داشته باشند.طبق گفته مربی ام تنها دغدغه فعلی من آزاد نبودن فکرم است زیرا نزدیک به 2 سال از میادین حرفه ای دور بودم و اگر بتوانم این مشکل را حل کنم، بی شک می توانم عناوین گذشته خودم را دوباره تکرار کنم.

انتهای پیام/

دوست ندارم خوشحالیم را با هر چی عوض کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۰۱:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۶
سلام
پیشنهاد می کنم چون نظرات ارسالی رو انتشار نمی دهید بخش نطرات رو هم بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۱۲:۱۷ ۱۱ تير ۱۳۹۶
آخرین اخبار