مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش سه برابری روستاهای گازرسانی شده‌ در طی سه سال اخیر در این استان خبر داد.

افزایش 3 برابری روستاهای گازرسانی شده‌ در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعباس حسینی با بیان اینکه گام‌های اساسی در راستای توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر برداشته شده است و شاهد تحول بزرگی در این زمینه هستیم، اظهار داشت: هم‌اکنون پروژه‌های متعدد گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است که باعث افزایش قابل توجه ضریب گازرسانی در نقاط شهری و روستایی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش سه برابری روستاهای گازرسانی شده در استان بوشهر افزود: این افزایش 200 درصدی در زمینه توسعه گازرسانی در استان بوشهر بیانگر تلاش جهادی در این زمینه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 80 روستای استان بوشهر با اعتبار 90 میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: 460 کیلومتر شبکه گازرسانی برای تکمیل عملیات گازرسانی به این روستاها اجرا شده است. 

وی با تاکید بر اینکه با تکمیل این پروژه‌ها، 95 درصد گازرسانی روستایی انجام می‌شود ادامه داد: تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر طی سه سال اخیر از ۱۰۴ روستا به ۳۱۵ روستا رسیده است.

حسینی گفت: استان بوشهر در زمینه گازرسانی روستایی پیشتاز است و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده استفاده خواهیم کرد

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.